اخرین اخبار موسیقی1
وبلاگی برای دوستداران موسیقی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

نظرتان در باره ی وبلاگ

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگی برای دوستداران موسیقی و آدرس piano-extra.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 29
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
اخرین اخبار موسیقی1

متین دو حنجره به جمع خوانندگان خارج از کشور پیوست او که سبک جدیدی از موسیقی راک را به مردم معرفی کرد هم اکنون مشغول جمع آوری دو کلیپ حرفه ای میباشد بزودی شاهد ورود اولین آلبوم رسمی او از یک شرکت معروف به بازار جهانی خواهیم بود.

سینا سیدی پور در مصاحبه با مطبوعات  از صدور حکم جلب جاعل و شیادی به نام (ا.ی) توسط قاضی خبر داد فرد مذکور متهم به پخش آهنگ های آلبوم ترمه ی مرحوم معین سیدی پور با نام جعلی مبین سیدی میباشد هدف او مطرح نمودن خود به عنوان آهنگساز این اثر بوده که مجعول بودن آن برای قاضی محقق شده و حکم جلب صادر گردید.


محمدرضا شجریان، استاد آواز موسیقی ایرانی در نظرسنجی رادیوی ملی آمریکا به‌عنوان یکی از ۵۰ صدای برتر جهان برگزیده شد.نتایج این نظرسنجی که در زمستان سال گذشته و به‌شکل اینترنتی صورت گرفته بود صبح امروز(5/7/89) از شبکه‌ی NPR (رادیوی ملی آمریکا) اعلام شد و استاد شجریان نیز در بین ۵۰ صدای برتر دنیا قرار گرفت.صداهای انتخاب شده از همه‌ی ژانرهای موسیقی و از کشورهای مختلف هستند.گفتنی است نام هنرمندانی چون فردی مرکوری، رابرت پلنت، بیورک و دانی هاتاوی نیز در این فهرست به‌چشم می‌خورد.


در حالی که بازار موسیقی از کنسرتهای یکنواخت و بی رنگ و لعاب رنج میبرد ، شنیده ها حکایت از آن دارد که به زودی اجرایی زنده با هنرنمایی بهروز صفاریان و محمد رضا گلزار در تهران برگزار خواهد شد.گفته میشود در این برنامه که احتمالاً در آبان ماه برگزار میشود علاوه بر صفاریان و گلزار ، بهنام صفاریان نیز چند قطعه را اجرا خواهد کرد. سال گذشته در کنسرت فریدون آسرایی ؛ بهروز صفاریان به عنوان نوازنده حضور داشت و در آن گروهی به رهبری فرزانه کابلی به اجرای حرکات موزون پرداختند ، در این اجرا هم بهروز صفاریان برای ایجاد فضایی متفاوت و نو برنامه های جدیدی دارد.اکنون خبر حضور احتمالی محمد رضا گلزار این ستاره ی سینمای ایران در کنار بهروز صفاریان که او نیز در میان اهالی موسیقی یک حرفه ای محسوب میشود،نوید بخش آن است که اتفاقاتی تازه در اجراهای زنده ی موسیقی کشورمان رخ خواهد داد.


سومین شماره از سری مجله های تخصصی راک و متال پالاپال منتشر شد. پیش از این پالاپال تنها در حوزه موسیقی راک و متال در ایران فعالیت می کرد از این شماره کار خود را برروی موسیقی راک و متال در خارج از ایران آغاز کرده است.در این شماره گفتگوهایی اختصاصی با آرین نائینی (گروه نیک آئین) ، گروه آژیراک ، گروه الکتروکیوت ، علی عزیزیان (گروه هشت) می خوانید. همچنین از این پس در هر شماره گزارشی از تمرین و فعالیت های گروه های راک ایرانی جای داده می شود که شروع این سری از گزارش ها با گروه Progressive Death Metal آژیراک می باشد. جدیدترین اخبار موسیقی راک و متال در داخل و خارج از ایران ، مقالات تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه موسیقی راک ، نقد و بررسی آلبوم های راک ایرانی و خارجی و... از سایر موضوعاتی است که در این شماره از مجله پالاپال جای داده شده است.دانلود مجله


به دنبال انتشار مطلبی تحت عنوان "نا گفته های اردوان کامکار از موسیقی فیلم سنتوری" در یکی از سایت های موسیقی و اظهار نظرات عجیب وی ، وبسایت هواداران محسن چاووشی که همواره حامی و پشتیبان او بوده طی بیانیه ای ، به صحبت های آقای کامکار پاسخ داده اند.در این بیانیه آمده است که :غرور، انسان را در انبوهی از خیالات گرفتار می سازد و اسباب نجات را از او قطع می کند حضرت علی(ع) به نام او که تواناترین است.در طی چند روز اخیر بار دیگر شاهد صحبت های اسفناک شخصی که اتفاقا عضو گروه صاحب قدمتی هم هست به خواننده ی محبوبمان بودیم. تراژدی استفاده از نام محسن چاوشی برای درصدراخبار قرار گرفتن مدتهاست باب شده و گویا تمامی ندارد.همه می دانیم که بیش از 40 سال از قدمت گروه کامکار ها می گذرد،چگونه این شخص به خودش اجازه می دهد اعتبار این گروه را با حرفهای نسنجیده اش زیر سوال ببرد؟اگر ایشان به هدف خود از هنر که همان طور که در مصاحبه اشاره شد، مادیات است، نرسیده اند نباید در جای دیگری دنبال مقصر باشند و روی دیوار کوتاه تر خراب شوندچرا که این دیوار شاید خودش همیشه در مقابل این صحبتها سکوت اختیار کند اماحامیانی دارد که ساکت نخواهند نشست،همواره از او حمايتمي كنند چون هنوز هم رفيق روزهاي خوب و رفيق خوب روزهاست.در شرایطی که این شخص با محسن چاوشی هیچ برخورد حضوری یا غیر حضوری نداشته، طوری صحبت می کند که انگار سود مالی ایشان(!)درپروژه سنتوری را محسن چاوشی، یکی ازمحبوب ترین خواننده های حال حاضر ایران بر باد داده است!پس جای این صحبت ها و اظهارنظر در مورد هنر خوانندگی، وقتی که تخصصش را ندارید،بهتر است به فکر پیشرفت درکارهای خود باشید تا شاید این گونه مورد توجه قراربگیرید،با این صحبتها فقط خودتان را زیر سوال بردید.در پایان توجه شما را به صحبت های داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینما درباره علت انتخاب محسن چاوشی برای فیلم سنتوری جلب می کنیم.ایشان در مورد انتخاب محسن چاوشی گفته اند:خیلی از خانوداه های ایرانی برای تامین ملزومات زندگی شان با مشکل مواجه اند، ولی لااقل یک سی دی چاوشی درخانه دارند!جامعه هواداران محسن چاوشی


 

 


تاز‌ه‌ترین آلبوم حمید عسکری با عنوان «کما3» قرار است اواسط آبان ماه سال جاری وارد بازارد موسیقی پاپ شود در این آلبوم که شامل ۱۰ قطعه است میلاد ترابی، موزیسینی که پیشتر شاهد همکاری وی با حمید عسکری در پروژه «کما ۱» بودیم و مهران خالصی که کار‌های به‌یاد‌ماندنی مانند «بی خداحافظی» با صدای رضا صادقی را در کارنامه هنری خود دارد در این آلبوم به عنوان تنظیم‌کننده حضور دارند. کلیه کار آهنگسازی و ملودی‌های این آلبوم را حمید عسکری ساخته است.همچنین دربخش ترانه علاوه بر حمید عسکری، علی بحرینی نیز حضور دارد. این آلبوم آخرین آلبوم از سری کما‌های حمید است و وی عسکری بعد از انتشار آن برای اجرای کنسرت راهی کشور آمریکا خواهد شد.


محسن رجب‌پور : کنسرت مشترک «بنيامین بهادری» و «علی اصحابی» در دبی . «اين اولين قدم مشترك ماست» جمله‌ای‌ست که محسن رجب‌پور مدیر عامل شرکت ترانه شرقی در توصیف برگزاری کنسرت بنیامین بهادری و علی اصحابی در دبی و همچنین آغاز همکاری‌های جدید ترانه شرقی با شرکت ایران‌گام عنوان کرد. رجب‌پور گفت: «طبق روال معمول و موجود در كنسرت‌های خارج از كشور علی‌الخصوص دبی برای اجرای مشترک خواننده‌ها؛ این‌بار قرار است بنيامين بهادری در كنسرتی علی اصحابی را همراهی كند. از آنجا كه به تازگی روابط خوبی بين شركت‌های "ترانه‌شرقی" و "ايران گام" برقرار شده است باید در آینده نزدیک شاهد برنامه‌های مشترک دیگری با همراهی خواننده‌های محبوب هر دو طرف از نظیر گروه سون، آريان، رضا صادقی و... نیز بود.» وی در ادامه گفت: «در اين كنسرت كه در سالن "زبيل هال" مركز تجارت جهاني دبي در تاريخ 20 شهريور برگزار می‌شود، علی اصحابي 8 قطعه و بنيامين هم تركيبی از دو آلبوم‌اش و تك‌قطعات خود را اجرا می‌کنند. همچنين گروه اركستر متشكل از چندين نوازنده آمريكایی و ايرانی است كه هر يك از اين افراد بر پايه نت و بصورت سينگل مشغول تمرين هستند. رهبری گروه ارکستر برعهده علی منصوری است.» رجب‌پور افزود: «با جرات می‌توان گفت كه اين كنسرت يكی از پرانرژی‌ترين كنسرت‌ها به نوبه خود خواهد بود.» مديرعامل ترانه شرقی درپايان گفت: «اعضای این گروه ارکستر، همان گروهی است كه در كنسرت آمريكا بنيامين را همراهی كرده بودند و تا حدود زيادی به كار و قطعات آشنایی دارند.»


محسن یگانه در مصاحبه ای در پاسخ به سئوالی مبنی بر مالکیت قطعه "آخه دل من" این قطعه را از آن خود دانست و گفت: «کسی که مدعی شده بود بعد ها عذرخواهی کرد.» اين مسئله موجب دلخوري علي اصحابي شد. اصحابی در پي آن جوابيه‌اي گفت :«هر چقدر سعي مي‌كنم به ياد نمي‌آورم از كسي بابت اجرای آهنگ "آخه دل من" عذر‌خواهي كرده باشم. من اين آهنگ را در سال 1384 از شخصي با نام شهاب مقدم كه ترانه آن هم سروده خانم نسيم قصيوند بود خريداري كردم و مجوز اجرای اين قطعه را در چندين كنسرت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دريافت كرده بودم. من حتي مجوز انتشار اين كار را در آلبوم هم داشتم اما بنا به دلايلي آنرادر اولين آلبوم رسمي‌ام (تو راست ميگي) قرار ندادم.در اين سال‌ها با وجود اصرار زياد اطرافيانم سكوت كردم بنابراين به هيچ وجه انتظار شنيدن چنين حرفي را از اين هنرمند نداشتم. چون من كار اشتباهي انجام ندادم در نتيجه لزومي برای عذرخواهی نمی‌بينم چرا كه من قطعه‌ای را كه حق من به حساب می‌آمد و هزينه‌اش را به طور تمام و كمال پرداخت كرده بودم را اجرا كرده‌ام. با اين وجود اميدوارم در آينده ايشان بتوانند قطعه‌اي به مراتب بهتر از اين را ساخته و اجرا كنند تا بعد از انتشار هر آلبوم جديد ياد اين قطعه نيافتن.در نهايت تنها بخاطر علاقه زياد ايشان به قطعه "آخه دل من" با رضايت كامل اين قطعه را از صميم قلب به اين همكار عزيز تقديم مي‌کنم.»


آلبوم موسیقی "هقت ثانیه نخست" در سبک راک از گروه کانال منتشر شد. موسسه فرهنگی هنری گلچین آوای شرقی ناشر این اثر می باشد.این آلبوم با 12 قطعه به شرح زیر در سبک راک منتشر شده است :1- بیگ بنگ 2- آوای لاتین 3- بهونه فکرای خوب 4- والس 5- یه مهمونی بده با من 6- به همین سادگی 7- خوشبحتی 8- عشقی به رنگ سبز 9- اوهام 10- بی ... 11- تنهایی 12- سونوگرافی کانال عبارت است از :رامین نادری شادهی (خواننده ، گیتار آکوستیک ، الکتریک لید) ، سعید مبینی (خواننده ، گیتار آکوستیک ، الکتریک ریتم) ، نوید اسکندر (پیانو و سیتی سایزر) ، مسعودی مبینی (گیتار باس) ، یاشار خسروی (ساکسیفون) ، ایلیار خسروی (درامز) برای حمایت از این گروه لطفا آلبومشان را بصورت Original از فروشگاه های فرهنگی و هنری کشور تهیه بفرمایید.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 791
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

نویسنده : حسین
تاریخ : یک شنبه 11 تير 1391
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
با سلام به همه ی دوستان گل که میدونم عاشق موسیقی اند مخصوصا پیانو
منو اصلی
صفحات
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید